خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/20 - 11:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
​در جریان سفر به تبریز؛

اعضای کمیسیون آموزش از شرکت داروسازی دانادارو بازدید کردند/ تاکید کمیسیون آموزش بر حمایت از تولیدات داخلی دارو

اعضای کمیسیون آموزش مجلس که به تبریز سفر کرده اند، در جریان بازدید از شرکت داروسازی دانادارو بر حمایت همه جانبه از شرکت های داروسازی داخلی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جریان سفر استانی خود به آذربایجان شرقی از شرکت داروسازی دانادارو بازدید کردند.



یکی از اصلی ترین تولیدات این مرکز تولید محصول استراتژیک سرم در صنعت دارویی کشور بوده که این خط تولید ظرف مدت 6 ماه با توجه به نیاز کشور راه اندازی شده است.



علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جریان این بازدید با اشاره به تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان عنوان کرد: در این قانون 20 ماده ای تمام موانع برای تولیدات شرکت های دانش بنیان برداشته شده و هر چقدر تحقیق و توسعه در شرکت ها گسترش یابد، اقدامات تشویقی خوبی برای این شرکت ها در نظر گرفته می شود.



وی اضافه کرد: یکی از شرکت هایی که در زمان کمبود آنتی بیوتیک ها در دوره اخیر تولیدات خوبی داشت، همین شرکت بود و ما باید نسبت به حمایت از شرکت های داروسازی داخلی مصوبات تشویقی داشته باشیم.



رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم اضافه کرد: با تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان 8 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال شده که این عدد رو به افزایش خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 361483
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار